نحوه عضویت ویژه

هدف آی تی زندگی از ابتدا بر پایه ارائه خدمات، آموزش و مشاوره رایگان بوده و هست، ولی در این بین برخی افراد نیاز به توجه و پشتیبانی بیشتر و همچنین نیاز به تجربیاتی دارند که از احتمال شکست و نرسیدن به نتیجه کم بشه براشون، به همین خاطر عضویت ویژه ای برای این افراد در نظر گرفتیم. که با استفاده از راه های ارتباطی زیر میتوانند با ما در ارتباط باشند و تبدیل به عضو ویژه با خدمات ویژه شوند. 

نحوه عضویت ویژه

هدف آی تی زندگی از ابتدا بر پایه ارائه خدمات، آموزش و مشاوره رایگان بوده و هست، ولی در این بین برخی افراد نیاز به توجه و پشتیبانی بیشتر و همچنین نیاز به تجربیاتی دارند که از احتمال شکست و نرسیدن به نتیجه کم بشه براشون، به همین خاطر عضویت ویژه ای برای این افراد در نظر گرفتیم. که با استفاده از راه های ارتباطی زیر میتوانند با ما در ارتباط باشند و تبدیل به عضو ویژه با خدمات ویژه شوند. 

نحوه عضویت ویژه

هدف آی تی زندگی از ابتدا بر پایه ارائه خدمات، آموزش و مشاوره رایگان بوده و هست، ولی در این بین برخی افراد نیاز به توجه و پشتیبانی بیشتر و همچنین نیاز به تجربیاتی دارند که از احتمال شکست و نرسیدن به نتیجه کم بشه براشون، به همین خاطر عضویت ویژه ای برای این افراد در نظر گرفتیم. که با استفاده از راه های ارتباطی زیر میتوانند با ما در ارتباط باشند و تبدیل به عضو ویژه با خدمات ویژه شوند. 

پیدا کردن راه حل و انتخاب ایده درآمدی

انتخاب ایده بعد از شناسایی نیاز

خب حالا وقتشه بریم سراغ راه حل هایی که ایده های مارو میسازن، و ایده هایی که منجر به درآمد ما میشن، همین اول نکته ای بگم، سایت آی تی زندگی یه بخشی داره که کلی ایده برای درآمد براتون با جزئیات معرفی میکنه و میتونید از اون ایده ها هم کمک بگیرید. ولی اگر خودتون ایده ای دارید با ما در ادامه همراه باشید.

ایده چیست؟

ایده در واقع یه تصویر ذهنیه که ساده ترین راه حل برای حل یه مشکل رو بیان میکنه، و اگر جوابگوی اون مشکل نباشه باید تغییر داده بشه، هر چه خلاقیت بیشتری در ارائه راه حل داشته باشید ایده های بهتری هم سراغ شما میان که میتونید انتخاب کنید. پس یادتون نره برای اینکه در کنار رقیبان بتونید موفق بشید، باید به ایده خودتون توجه کنید که مزیت رقابتی داشته باشه و ارزشی برای مشتریان ارائه بده.

علاق؟ بازار؟ مهارت؟

هنگام انتخاب ایده به سه مورد باید  توجه کنید، یک اینکه به اون کار چقدر علاقه دارید. دو اینکه بازار هدف شما چقدر دنبال راه حل شماست، و سه چقدر در این کار مهارت دارید، اگر به کاری علاقه داشته باشید ولی بازار هدف نخواد تلاش شما بیهوده میشه، اگر علاقه نداشته باشید ولی مهارت داشته باشید و بازار هم بخواد میتونید کار کنید ولی شاید ازش راضی نباشید، و به همین خاطر رشد نکنید، و اگر علاقه و مهارت داشته باشید، بازار هم بخواد میتونید براحتی مهارتش رو یادبگیرید و شروع کنید. در نهایت اگر هر سه تا وجود داره پس وقت رو تلف نکنید.

چرخ رو دوباره اختراع نکنید

منظورم از این حرف اینه کپی نکنید، بجاش از نمونه های دیگه الگو بگیرید، باید بازار شما ظرفیت ایده شمارو داشته باشه یعنی خیلی اشباع نشده باشه، در این صورت یا خیلی زمان میبره شما به نتیجه برسید، یا اصلا نمیرسید. باید نه تنها به زمان حال توجه کنید، بلکه آینده کارتون رو هم تصویر کنید که جهت گیری مردم نسبت به این کار چطور میشه. نتیجه رو قراره شما با تلاش خودتون رقم بزنید.